stockholm nu är jag hemma

heeej nu är jag hemma igen, efter 6 timmars bilresa så är man rätt utmattad : )
jag har tagit lite foton från öland som jag kommer lägga upp så snart som möjligt. vad fick ni i julklapp. jag fick inte lika mycket som jag brukar få eftersom jag åkte till new york och hela resan var en stor julklapp inklusive allt som köptes där. jag fick också en kamera innan vi åkte dit och det var också en julklapp. :D utav mormor och morfar fick jag ett par uggs som jag köpt själv (jag fick pengar av dom och sedan så köpte jag uggsen) utav min morbror och min moster fick jag örhängen från korea , dom var grymt fina och det var mickey mouse på.
utav min syster fick jag en nessesär fyllt med massa saker i. :D
puss och kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0