nu bär det av...

Till stan!
heeej, idag ska jag och min syrra och min mamma åka till stan för min syster ska färga håret och då smiter mamma och jag iväg för att shopppa lite :P
den här morgonen vaknade jag kl. 10 och då gick jag upp, klädde på mig kläder och sminkade mig, sedan satte sig familjen för att äta frukost. maria och jag tittade på supernanny samtidigt som vi åt. visste ni att jag typ älskade det programmet när jag var lite yngre och vi hade iinte alla kanaler då (vi hade bara 1:an 2:an och 4:an) hehe jag typ följde det och tittade alltid på varje program. jag tittade också mycket på House den tiden, men det tycker jag fortfarande mycket om men det är synd att det går på samma tid som Desperate Housewives :( ajaa.. men vad ska ni göra idag då?
vi hörs senare ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0