körslaget och mys

heej nu är kvällen här och jag sitter i soffan med familjen och myser. det kan inte vara bättre :)
imorgon bär det av till vällingby för att titta på bio. jag ska se Yes man, jag vet inte riktigt vad den handlar om men jag har hör att det är en kille som bara kan säga Yes eller Ja på svenska då. Axelina berättade att det var en kille som frågade honom om någonting (det var något pinsamt) och det var en ja eller nej fråga och han kan ju bara säga ja så det sa han :D han typ skämde ut sig galet mycke. jaja jag hoppas att filmen är bra och inna filmen går så ska jag shoppa, det är ju mellandags rea så nu gäller det att passa på!
jag känner mig ganska pigg för att ha åkt bil så länge, hehe... jag sov i bilen :)
just nu håller jag på att ladda över bilderna ifrån öland så det kommer att komma helt färska bilder därifrån. jag har t.ex tagit bilder på chilla och emilio och min mormor och morfar :D
min gulligaste egna katt emilio
chilla, ja ni ser ju ohhooo
dom dagliga kortspelen elr kvällliga
upp till ölandsbrons topp

XoXo K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0