hemma igen

heeej. idag har det varit en regnig och blåsig dag här i stockholm. jag har precis kommit hem ifrån vällingby, axelina var tvungen att åka hem för hon skulle åka och rida idag :/ lite synd , jag hade tänkt att vara där lite längre men man får inte alltid som man vill.
vad har ni gjort idag då?
imorgon bär det av till  öland. jaaaaa det ska bli  jättekul för då kan jag vara med min katt emilio och så kan jag vara med mina sysslingars hund som heter chilla. + att jag kommer att träffa min mormor och morfar och min morbror. :D
vad ska ni göra på jullovet om ni har något lov villsäga?.
JAG VILL HA SNÖ PÅ JULAFTON vill inte ni det?


puss och kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0