fejk elr inte

heeeej. det var ett tag sedan. den här helgen har flytit på riktigt bra : )
i fredags så var det skolavslutning och då fick vi betyg och lite sånt.
igår (lördag) så kom alice familj hem till oss och åt middag här och lite så, vi tittade på Mamma mia och alvin och gänget haha dom är fett söta, the chipmunks :D
och idag så här vi mini jul med lite släktingar. jag fick också reda på att jag ska få två nya kusiner (tvillingar) så jag kommer snart att ha tre kusiner. jag har inte så många kusiner men jag har jättemånga sysslingar. är det så för dig också?
vart ska ni fira jul? jag ska fira på mitt landställe med min familj och med min mormor och morfar :D

idag hittade jag en liten rolig sak som jag köpte när jag gick i 2:an, det var typ ett slags löshår. titta på bilden och se om ni kan se om det är fejk eller inte :D

puss och kram Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0