månday

hej allihopa, idag har jag varit med axelina och vi gjorde lite olika saker men t.ex så gjorde vi nudelsoppa och jag skulle stå för vattnet så att det blev varmt men det funkade inte så bra :/ (vattnet blev inte så varmt så nudlarna blev inte mjuka och det blev inte så bra =(... men så kan det gå...
                                      axelina                                                jag
                                                       

imorn är det sista dan i skolan och på ons ska jag åka till landet (öland) jag kanske inte skriver så mkt då men vi får se.... jag ska ta lite bilder på sommarstugan och tomten så att ni kan få se hur det ser ut där...
på valborg ska jag och min familj till mina sysslingar och där ska vi ha en egen brasa och det kommer att bli jättekul men hur ska jag kunna klara mig utan dator :(    jag kommer bli desperat!!!!
 ha det gött puss och kram skumbanan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0