hej allihopa

jaha nu fick jag äntligen tag på en dator, och vi har faktist satti upp studsmattan!! stolt*
jag ska snart fixa lakan i sängen men det får vänta...
idag var ju vi lediga för att det var operation dagsverket och jag har redan samlagt ihop 100 kr så nu behöver inte jag jobba mera!
nu har jag tagit bilder på sommarstugan och så har jag tagit bilder på marias och mitt sovrum.
maria och jag sover i våningssäng här på öland men jag tycker ändå att det funkar ganska bra...:)
vårat hus här är litet men mysigt och i sommar så hoppas jag att alice kan komma hit igen för det var så roligt förra året. (jag ska kanske till axelinas land också och det ska också bli kul) jag har ju varit på axelinas land förut men det är säkert mycket roligare på sommaren.
jag berättar mer om hur det går med majbrasan ikväll elr imorron bitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0