gomorn alla trötta

hej nu har ni säkert bara vaknat och ni tycker det fortfarande är tidigt (kl är 10) men jag har varit uppe sen halv 6 i morse och nu är jag pigg :P
nu har jag åkt väldigt långt för nu är jag på ölands bron, nu är det bara en timma kvar men vi ska stanna i borgholm för jag ska köpa kringlor på världens bästa konditori enligt mig!!!
jag saknar er redan där hemma men ni ska veta att jag har det bra och jag vill bara säga att ni inte får sakna mig för mycket! 
jaa nu åker jag förbi ett golf hotell som maja bodde på i sommras eller för två sommrar sen men det är fint där men maja åkte bara runt i golfbilen hela tiden haha..
jaa idag är det ju valboorg och ni ska säkert till riddersvik elr ip men jag och mina sysslingar ska ha en egen brasa, det ska bli skitkul!
se you later (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0